Оновлено
2023-02-01
10:29

Новини та оголошення

 Архів новин


2022-12-12 11:49:08
 

Цікавою та пізнавальною лекцією поділилася колишня студентка кафедри декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва факультету архітектури, будівництва та декоративно-прикладного мистецтва, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Анастасія Кукош. Сьогодні перед освітньою сферою стоять виклики, яких вона не знала раніше. Онлайн-заняття та віртуальна реальність стали частиною повсякденного життя та докорінно змінюють процес навчання.

З розвитком інтернету ми щодня отримуємо все більше інформації. Деякі медіа навіть говорять, що сучасна людина здатна зберігати уважність лише протягом 8 секунд – навіть менше, ніж золота рибка. Звісно, все не так погано. Виміряти середньостатистичну уважність «по палаті» практично неможливо, адже вона залежить від багатьох суб’єктивних факторів. Але деякі цифри все ж можуть продемонструвати, як змінилась наша поведінка під впливом технологій в мистецтві.

Розгляньмо стратегії впровадження VR в освіту, подивимось, чому вони варті інвестицій, та поміркуємо про переваги, які цих технологій для освіти.

Віртуальна реальність не змінює того факту, що викладання – прерогатива вчителів. Технології можуть тільки доповнити процес навчання, аж ніяк не замінити викладача повністю. Але вони надають безліч інструментів, щоб демонструвати 3D проєкції, заохочувати слухачів, що навчаються віддалено, використовувати інтерактивні дошки, організовувати практичні заняття. Віртуальна реальність пропонує безліч можливостей для освітніх закладів та компаній. Вона допомагає перезапустити процес навчання та відновити зацікавленість учнів. Але найголовніше те, що її переваги можуть відчути всі – від школярів, студенті та різної сфери людей.

 

 


Презентація за посиланням (файл в форматі *.pdf)

 

  Назад
Ваші зауваження, запитання та пропозиції:webmasterл†ђ@X‡wзchnu.edu.ua
 © 1999-2016 Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Програмування: Крамар А.В.